Trött På Er!

Jag är trött på dig och dig och dig och det. 
Jag är trött på dig som alltid ska visa att du kan mer än mig.
Jag är trött på dig som skrattar en aningens för högt.
Jag är trött på dig som gnäller över dina små obetydliga problem.
Jag är trött på dig som stirrar ut mig vart jag än går.
Jag är trött på dig som skrattar perversa skratt.
Jag är trött på dig med dåligt självförtroende.
Jag är trött på Ergo.
Jag är trött på Newton.

Det var nog inte allt.
Hoppas du tog åt dig.
/Helemo

Jag vill ha din ryggrad här,
fäst den i mig

Kommentarer
Postat av: mer än anonym

Men inte promoe ?

Du vet säkert att du egentligen syftar på dig själv va?

2009-05-05 @ 17:35:05
Postat av: hyf

nej, jag är perfekt

2009-05-05 @ 20:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0