Låt mig va

Tänker inte bryta trenden i våran lilla blogg, och ska därför klaga järnet.

Vad  är grejen med att ösa på fyra miljoner uppgifter sista två veckorna? Kan någon förklara det för mig? Har inte vi slitit som små jävla löss i ett år konstant, och vad är tacken? Ett "extrahäfte som ska lämnas in nästa vecka"? Det enda stället det där häftet ska till är långt upp någonstans hos någon lycklig människa. Eller ja, varför inte köra upp alla onödiga uppgifter i dom som verkligen behöver det? Jag förstår inte poängen, verkligen. Om det fanns någon tror jag att den som visste skulle kunna berätta den för mig, men eftersom det inte har hänt ännu så sitter jag och väntar. Vi säger såhär; jag vägrar. Finito! Tack och hej, nu checkar min hjärna ut. Jag har slutat lyssna på lektionerna, vilket gör det jättesvårt att skriva prov senare. Ska det behöva vara så? Ska jag verkligen behöva bry mig i några dagar till? Svar nej. Det ska jag inte behöva alls. Det är vi alldeles för bra för.

Nu ska jag bara undvika allt/alla jag kan i tre veckor! tummen upp
SOMMARLOOOOOOOOOOOOV tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0