Ett Mindre Bra Tillstånd

Gårdagens valborg låg på den positiva sidan skulle jag vilja säga.
Denna dag började klockan halv sju, efter tre timmars kvalitetssömn.

Låt mig säga detta; Spetty var på topp igår. Vi var långa, vi var snygga, och vi var roliga.
Faktum är att det var första gången vi alla umgicks på detta sätt.
Svårt att tro kanske? Tja, vad ska man säga. Vi har mycket hektiska liv alla fem.

Anlände hos K vid 8 imorse, där det bjöds på kaffe och sol på balkongen.
Begav mig hemåt runt 12, ignorerade alla tankar på matteplugg, tog en dusch och somnade
iklädd en handuk på sängen för att vakna upp tre timmar senare redo för en fika.

Kan tilläggas att jag har varit betydligt piggare än såhär, men att jag ändå anser att detta tillstånd
jag befinner mig i nu är oändligt mycket bättre än för exakt ett år sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0