Jag smälter !

Det lilla extra som gör så mkt , sol. Vad skulle jag göra om inte våren kom? Jag skulle troligtvis bli en liten deprimerad hög och sakta förtvina bort... Men som årstiderna fungerar just nu, är jag lyckligare än allt, typ.
Dessa ting gjorde så min dag :

  • Det är sol, jag älskar det och mitt liv blir genast så mycket bättre!
  • Skön 75 min promenad hem efter att ha lunchat medd Elli ♥
  • Somna i soffan i ett försök att läsa Engelska boken
  • Kan stolt säga att jag har pluggat lite inför spanskaförhöret !
  • Handleden är mkt bättre och träningspasset gick bra :)
  • Kvällsmacka och blogginlägg innan det blir ett nytt försök med boken, önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0