Godmorgon och allt det där.

Sitter redan i skolan som den nörd jag är, eller nörd är jag väl inte. Jag bara skjuter upp allt till sista sekunden för få känna en liten adrenalin kick när jag får ångest och kämpar med uppsatser på tio sidor, men detta sätt funkar ju bra och jag får de betyg jag oftast vill.

Idag blir det plugg och en roadtrip till Oxelösund för att träffa Jessie, som har varit saknad alldeles för länge. Därefter mer plugg men kanske på voyage, som är det nya stället att plugga bra på. Chokladbollar och Italienska hör verkligen ihop. eller hur E? ;)

Nej, dags för lite adrenalin att rusa igenom kroppen, hm.

Ps, jobbiga människor borde inte gå på enskilda. Och jag har hört att nya löparskor är tunga, och då snackar vi fett tunga och djupa. D.s

Kommentarer
Postat av: E

Ja gud, dom där löparskorna. Nästan så tunga att man knappt kan kuta i dom!

2009-03-04 @ 15:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0