Ja tack

Jag kan helt ärligt njuta av att nästan alla mina måsten är avklarade. Och jag är värd det, det är det bästa.
Lite brunare och lite mindre stressad gjorde jag totalt bort mig i söndags. Jag ska berätta.

Jag har hämtat cykeln hos Ludde och svängde sedan förbi Ica. Jag hade mina shorts och nya svarta tublinne. Jag kände mig ganska snygg och mitt ego växer sakta men säkert när jag känner alla manliga blickar ◊
HELVETE! jo efter att en skapligt snygg man har stirrat lite för läng upptäcker jag att mitt linne inte sitter där det ska. Nej det har smidigt glitit ner och sitter under min bh, som lyckligtvis råkar vara min sexiga spets. Ja okej, jag kan bjuda på den men det blir ingen nästa gång.

Annars har jag haft en bra helg.
Tjejerna på Fredagen, Graderade till Grön på Lördagen med chill hos Conny på kvällen, sol och One Tree Hill. Toppen, jag njuter av att vara värd det!

Snart är det Gondwana som gäller, det kommer göra min dag ♥





G
O
N
D
W
A
N
A



Kärlek / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0