Värdelöst

Vad är det som jag har så svårt för?  Varför kan jag inte bara ta mig i kragen och skriva det där jävla svenska arbetet eller engelskan. Jag kommer bara på andra mycket viktigare saker att göra, som att skriva detta värdelösa blogginlägg t.ex. Åååååh, jag vill ha kul. Kom och ha kul med mig. Efter att skolarbetena är klara.... ehm. Fuck. jag måste få ut mina aggritioner på nåt. Någon som ställer upp som slagpåse? Ett hårt slag rätt på käkbenet skulle sitta fint. 
    
Jag behöver någon som får upp mig ur denna dvala. Typ någon som säger "HelENA, jag har ingen sympati för dig. Skriv klart spanskaarbetet och gå 4 mil per dag" Tänk det med en fin Tony Irving accent. 
 
/ H med en dålig hairweek


Kommentarer
Postat av: E

1. Samla silvermynt

2. Dunka Volbeat

3. Vårda p3

4. Samla mer silvermynt



SEN kan du plugga

2009-02-19 @ 20:49:34
Postat av: .....................

INGEN BRYR SIG!

2009-02-20 @ 19:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0