Sverige är bra behagligt!

Sverige i mitt hjärta :)
Hemma igen och det är sköönt. sol och värme i sin ära men det är inte mkt som slår sverige!
Efter 3 h sömn innan resan kommer jag hem helt slut grät en skvätt på Bryngans skolgård innan jag åkte till Ludde. Kommer hem och njuter av mat och sitta i soffan och till sist sängen. Medans jag väntade på att min älskade nässpray ska börja hjälpa får jag panik kramp i magen... det slutade på akuten på samma sett som i sommras. Så inte nog med att jag är så trött så att jag knappt orkar stå gör det så ont att jag inte vet var jag ska ta vägen. kl 3 får vi åka hem utan att dom kan säga exakt var det var, troligtvis systa (?) Men tro inte att jag får sova för det, nej, då ska jag plågas ytterligare någon timme innan jag kan somna och "imorse" blev jag väckt 14,30. Toppen!

Annars har min resa varit toppen, sill och Helena har varit pinsamma, jobbiga, störde och lite fula men tillsammans blir det till en underbara blandning, kärlek till det  ;) Det kommer mera när jag orkar fixa bilder och filmer. Njut av Helenas filmer så länge!
      
Hemos tenido sol ! Moahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0