Mmm, delicious

Jag känner mig väldigt matlagig idag, så jag tänker att, hmm, pannkakor är inte så svårt att göra. Jag börjar leta recept i mitt eget lilla glutenhäfte, och hittar ett som jag tror är bra. Jag börjar så smått vispa i ordning min smet och ställer mig för att steka. Det ser väldigt konstigt ut när jag steker och det går verkligen inte bra. Mina "pannkakor" ser ut som en gröt till slut. Mamma kommer hem och börjar asgarva och frågar vad det ska föreställa egentligen och hjälper mig med ett nytt recept.
Jag gör en ny smet, den här gången går det faktiskt bra att steka allt och jag får till några delisiösa pannkakor. Det är bara den sista pannkakan som inte riktigt ville se ut som normala pannkakor gör. Den såg ut så här, som en fin liten kanin. Det smärtade mig att äta den, men den slank ner så fint ändå, känner mig lite brutal kanske men vafan god var den.

B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0