Ny åkomma!

Jag måste vara sneknullad, seriöst.

Jag har under några års tid haft lite problem med äckel i halsen på vintrarna men inte tänkt mer på det, det är ju förkylningstider och sådant. Men nu den här vintern har allt trappas upp och jag har haft svårt att andas, fått kväljningar och nu på senare tid fått ont i bröstet och svårare att andas när jag tränar. 

Min kära mor har gjort lite eftersökning med våran älskade syster Karin (sjukskötersan på mammas skola) och hon har nu sagt att jag kan ha ansträngningsastma. Weiii. Det ska tydligen vara känsligt under vintrarna då det är kallt, och jag har ju en lillebror som har ansträngningsastma, så jag ligger tydligen väldigt illa till. 

Så nu är det bara upp till sjukan som gäller och ta prover så att vi kan få diagnos på skiten. Mmm, älskar mitt liv, älskar min sneknullade kropp. Tycker det är konstigt att jag inte fallit pall pinn och dött än med alla mina sjukdomar, guess it will come later. 

B

Kommentarer
Postat av: Ahattma Gandhi

Åh, min älskade hypokondriker... Du värmer mitt hjärta. Ärligt, jobbigt om det är sant :(

2009-02-20 @ 10:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0