Despre Tine

Jag hatar mig själv.
Ja, precis, det är sant. Jag gör det.

Man kan fråga sig hur jävla nödvändigt det egentligen är att uppdatera sitt fina Windows XP med Service Pack 3. Svaret på den frågan är enkelt. Det är helt jävla meningslöst. Om man inte vill ha en crashad dator som inte går att starta upp det vill säga.

-Så, Emelie, hur känns det egentligen att ha gjort 3000 musikfiler, och kanske 10 000 bilder oåtkomliga för omvärlden?
-Jo, tack, det känns fint.

Kanske man skulle kunna få tycka synd om sig själv med lite U2? Nej säger Ödet då. Det får du inte. U2 har härmed låsts in i din dator, och tagits bort från din iPod (som Du förresten försökte laga igår, och lyckades med).

Ja, jag har gråtit. Jag har förtärt saker som innehåller kokos. Jag har ältat. Jag har kommit in på helt andra saker som gör mig ledsen. Jag har dragit upp allt gammalt ur garderoben. Jag har försökt låta sisådär två månaders innestående känslor komma ut. Jag lyckades inte. Lockdown.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0