Det gör det alltid :)

Mycket har inträffat detta lov :) skojj!

Jag har jobbat lite, haft en trevlig kväll med tröjan, kakan och raggar'n, grundstädat mitt rum jag har gjort typ allt utom att slå upp skolböckerna. Tufft...

En tur till sthlm där massa snygga kläder och skor införskaffades och pengar tog slut. mhm...

Desutom har jag tagit en tripp till Linköping på ju-jutsu läger, mkt trevligt! 13 pass, en trasig luftmaddras, en påskfest och en jävla massa träninsvärk senare lyckades jag kamma hem pris för mest aktiva elev, medalj och grejor =)

Nu är jag bara trött och ligger efter i allt, men det ordnar sig. Det gör det alltid

        
   

  


        



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0