Nostalgi i dess renaste form

Jag är helt nostalgisk ahora efter att ha kollat igenom nästan alla bilder och filmer jag har på datorn, sommarbilder, bilder från resor, gamla bilder, nya bilder, fula videosar, ganska fina, från konserter you name it.

Det har varit många skratt och även lite tårar, men fan va det brast nu när jag kolla igenom filmerna från winnerbäck i somras. Sjukt bra konsert med sjukt bra folk, fy vad jag vill ha det tillbaka.

En av mina filmer, inte bra kvalite, men fan alltså, den vet var den sitter. Det var sista spelningen på turnen för Miss Li, hon börjar gråta, och det är ju så fint! Lyssna och njut!
Nej, nu ska jag och mitt obehagligt nostalgiska jag pallra oss i säng och sova bort nostalgi äcklet, usch!

B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0