Vet Inte Riktigt Vart Jag Vill Komma Med Det Här

Tänk om man var så här minimal igen.  Jag skulle njuta.

Mänskligheten är så sjuk. Va fan, vi är bara djur!
Vad håller vi på med. sätter upp regler och skit för att samhället ska fungera. Det behövs inga regler. Titta på de andra djuren, starkast överlever. Vi går och handlar kläder och leksaker och smink. Det är helt sinnes. Vi måste köpa oss mark för att få bygga ett hus där vi vill bo. Går rävarna och köper sig sin mark till sitt lilla gryt? nej.
Men tänk, vi är bara djur. Jag tycker det är freakat.

Människan är så komplicerad.

Helst skulle jag nog vara en sengångare. Enkelt och bra.


/ Helena

If you wanna try
There's no worse you could do
I know you lie
I'm still in love with you

Kommentarer
Postat av: B

Helena, rävar bor inte i gryt..

2009-04-11 @ 20:38:50
Postat av: Anonym

Helena, rävar bor inte i gryt..

2009-04-11 @ 20:39:42
Postat av: Helena

jodå, rödräven bor i gryt min vän, rödräven :)

2009-04-12 @ 23:48:49
Postat av: B

Sorry to dissappoint min vän, dom bor i lyor :)

2009-04-14 @ 19:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0