Livet leker?!

Jag kände för att ta en skön dag hemma och skippa sthlm i dag. Massor har jag hunnit !
Ludd sov här ♥, kollade en film till frukost, läste lite kemi och sedan ta en promenad för att följa Ludde till bussen..
ahh, härliga skolk

Nu ska jag ta något att äta (!!!) och sedan börja på idrotten :)



På väg till Simon i fredags<3


 
Ludde och sötnosen Isak lördagkvällen. Energiknippa!

Hört från toaletten under kurragömma
"Isak, öppna!"
"neej, jag är inte här"
Vem sa att barn var smarta ?

Solen skiner och man ska leva medan man fortarande är ung, right ?
Varför har jag börjat tveka sen jag tog klivet in på Enskilda ...

So long suckers
/M

                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0