Hem Ljuva Hem

10 orsaker till att Nyköping är bättre än Sardinien:

1. Man slipper serpentinvägarna som gör att 1mil tar 30min istället för 10min.

2. Pastan är inte lika vanlig här som i Italien. (Det ger en celluliter)

3. Här pratas det svenska, som jag är väldigt bekväm i.

4. Min säng är skönare.

5. I Nyköping kan man inhandla fil.

6. Finare trotoarer.

7. Man behöver inte oroa sig för att kliva på ett får

8. Jag skulle vilja säga att vi har finare kläder på oss. Röda eller lila (du väljer)  glansiga dunjackor är inget jag föredrar.

9. I Nyköping är jag inte helt lost.

10.  Här finns alla mina vänner.     och alla som jag känner.





Tja, Sardinien var inte helt fel...










Kärlek från Hyf


Don't worry be happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0