Buongiorno!

Påsklovet står vid dörren, och har aldrig varit mer efterlängtat.

Fredagen imorgon skall firas på Spetty-vis. Kanske inte världens bästa idé igentligen, speciellt inte för mig som ska hålla muntliga nationella i svenska, men vad fasen. Man lever bara en gång? Eller tja, möjligtvis två.



På söndag väntar Rom på mig, som med sina italienska armar kommer att ta emot mig. Onsdagen återvänder jag till mitt folk i norden, för att äta godis.

Fatta, jag ska till Vatikanen också! Fett coolt. Jag ska se alla grejerna ur Änglar och Demoner. Jag älskar kultur.


Dagens fotnot går till Henning, en man som gör sitt bästa i att förstå sig på saker, men inte riktigt lyckas fullt ut.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0